6 Temmuz 2010 Salı

Bleach 278

!!!!!SPOIL HAZARD!!!!!

278. Bölüm baya baya güzel olmuş..... Temponun yükselmesinden itibaren fıss bölümle karşılaşmadım...Bu bölümde olanların yarısını bekliyordum ama yarısını beklemiyordum ne yalan soliim...


Gevşek kaptanların Startks la yaptıkları gazozuna kavga... çok garip bi hayvan tarafından bölündü... Ben Şahin K. nın filminden önce Günah Keçisinin Bleach te görüldüğünü düşünüyorum :)) Eleman hayvanı ile gelip hem sucu kadını hem de baragan ı kurtardı aq... Hitsugaya ile Soi Fon ne küfr etmiştir :))


Wonderweiss çok gizemli bi karakter... ama hayvanının çizimlerine 10 üzerinden 10 verdim... "tam bir hayvan"... :)) Ben wonderweiss in sanki Heuce Monde de ilk doğduğu zamanları hatırlıyo gibiyim... Nell in olduğu bölümlerdemiydii... Arancaar ların geçmişini anlatırkenmiydi tam hatırlamıyorum ama bi yerde embesil bi Arancar ın yaratıldıını hatırlıyorum... Konuşamıyodu yine... hatta o bölümlerde arancaarlar yaratılırken tam olmayanlar tarzı bi örnek olarak vermişlerdi... Tam hatırlamıyom bi Rukicziimle konuşayım...


E sonra tabiki PayBack zamanı... Eski kaptanlar, yeni Wizard lar tam yerinde görüldü... Ayrıca Aizen-Tousen-Ichimaru dan oluşan Modern Yavşak Üçlüsü alevlerden kurtuldu... Baya baya heyecanlı bölümler bekliyo...

Bu arada Ukitake ve Shunsui feci darbe aldı.... Ama kaptan seviesine bence bişey olmaz gereksiz gerilim verdiler :)))


Shunsui nin halk arasında göstermek istemediği Bankaisi bence kesin çıplak o yüzden istemiyo gorülsün...:)))))) Zampakuto lu bölümlerde zaten kılıçlarının 2 hatun olduklarını görmüştük :)))) Her geçen gün daha da merak ediyorum.... :) Artık şu hepsinin bankaisini görelim :)))

Eskiden Mortal Combat ta karakterlerin "Finish Him" hareketlerini görmek için oyun dergileri cheat kağıtları verirlerdi.... Burada öyle bi olanağımız yok mu??????? :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder