1 Temmuz 2010 Perşembe

Naruto!!!!

Dikkat!!! 167. bölümü izlemediyseniz bu yazıdan sakının... :)




Sonunda beklediğim bölüm geldi. Aşırı aksiyon ve duygusal ... ama bence aynı zamanda Naruto serisini takip edenlerin beklentilerini karşılayacak şekilde görkemli bi bölümle karşılaştı Naruto babasıyla... Evet 4. Hokage geldi... henüz ayrıntılar yok, Naruto babası olduğunu bilmiyor ama yine de 4. Hokage ve Naruto, Narutonun iç dünyasında karşılaştılar. Hem de tam 9 tails in mührünü kırmak üzereyken...Kyuubi ye dönüşmesinden itibaren pain ile yaptığı dövüş İNANILMAZ. Gerçekten izlediğim animelerin içinde gördüğüm en iyi dövüş sahnelerinden biri... Bittim ya 3 defa izledim doymadım... Gerçi Pain de baya da..aklı çıktı . 20 dk dövüştüler ama o son 30 sn yok mu beni benden aldı.....
Sonuç: Keşke shippuuden serisi her hafta 5 er bölüm yayınlansa...

3 yorum:

  1. Muhteşem bir bölümdü tersini düşünenin ağzına tükürürüm o derece sahiplendim benimsedim bu animeyi. Keşke her hafta bölüm başı 20dkk değil de en azından 1 saat yayımlansaydı.
    Beni kanser edecek şekilde bitti tam yerinde tam ağlamaya konsantre olmuştum. Bu Narutoyla sevinip Naruto'yla ağlayan halim ne olacak bilemiyorum kafadan sakat gibi gözüktüğüme eminim muhahah.

    YanıtlaSil
  2. 1) Jiraiya Sama'nın Pain ile dövüşü. Jiraiya the Galant!!
    2) Narutonun Pain ile dövüşü.
    3) Shikamarunun Akatsukiyle dövüşü.
    4) Naruto vs Sasuke.
    5) Sasuke vs Itachi
    6) Rock Lee nin Orochimaru nun oğlanı ile yaptığı drunken kung fu.
    7) Asuma vs Akatsuki
    8) Sanninler ve Naruto Dövüşü.
    9) Sasuke vs Orochimaru
    10)Hinata vs Neji

    Şeklinde top 10 dövüşlerimi sıralamış bulunuyorum. Ama bu son bölüm genel itibari ile Narutonun en beğendiğim bölümü olduğunu itiraf etmeliyim. Ya bu kadar muhteşem bir hikaye yapılır mı ya... ayıptır günahtır.. sıtandartlarımız o kadar yükseldi ki başka animeleri baya baya iyi yapmaları lazım bundan böyle ki zevk alablelim.

    Sana şiddetle katılıyorum suspicious kız... Bu Naruto hakkında kötü bi yorum yapana kafa göz dalarım !!!

    YanıtlaSil
  3. of o Hinata ve neji kapışması süperdi benim listem de top 5'e girer heralde.
    Bu kadar güzel animeler yapılmalı bence gittikçe daha iyisi yapılmalı ki Naruto'nun özlemini çekmeyelim. Bu arada Jiraiya'ı çok özledim kahretsin ya!

    YanıtlaSil