18 Temmuz 2010 Pazar

Fairy Tail Müzikleri



Aslında daha detaylı bir yazı yazmak istiyordum ama, ne yazık ki tanıtmak istediğim her şarkıyı burada dinletmek istiyorum. Fairy Tail haricinde efektif bir link veremiyeceğimden, şimdilik bu muhteşem serinin müzikleri ile başlıyacağım.

Hastası olduğum seriler içerisinde müziklerini en çok beğendiğim seri. Tek kelimeyle inanılmazlar.
Yasuharu Takanashi'nin yaptığı 36 şarkılık soundtrack albüm çoktan piyasada zaten. Tam bir masterpiece. Bütün şarkılar çok iyi ama özellikle dikkat çekmek istediklerim.

Fairy Tail main theme
The theme of Elsa
Dragonslayer
The theme of multiflora
Salamander

Şarkılarda insanı kendinden geçiren bi gizem var. İskoç ezgileri ile japon ezgileri karışmış. Rock tarzı da şarkıları mükemmel hale getirmiş. Bu güne kadar bu tarzda albümler yapan benim diyen grupların tahtlarını sallıyacak cinsten. Album zaten tümüyle muhteşem.

Meraklısına online dinlenebilen link aşağıda. 36 şarkı da mevcut.

http://www.fairytail.japanfan.net/fairy-tail-media/fairy-tail-soundtrack-ost-1/

!!!! Bağımlılık Yapabilir!!!!

3 yorum:

  1. fairy tail ending 1 çalıyor şu an aklımda auhauha
    pamuk şeker tadında ^^

    YanıtlaSil
  2. :) Küçük halleri de çok tatlı videodaki :) hakkaten pamuk şeker tadı cuk oturmuş :)
    Aslında OST de olmayan farklı gruplara ait şarkılar da çok güzel ama işte trade mark muhabbetine koyulamıyolar :)

    YanıtlaSil
  3. Harika şarkılara sahiptir.
    Ben de çok beğeniyorum.
    Bir ara S.O.W'a takmıştım, bu aralar favorim 3. kapanış şarkısı olan Gomen ne, Watashi. Mükemmel bir şarkı.
    Onun dışında kullanılan müzikler de inanılmaz gaz verici..

    YanıtlaSil