11 Temmuz 2010 Pazar

www.mangasuyu.com

Önce ellerine doğduğum ailem, sonra okullar ve en son olarak ta iş nedeni ile gerek yurt içinde gerek se yurt dışında bir çok yer gezmek zorunda kaldım. Sayısız arkadaşım oldu. Kimi ihanet etti, kimi zaman içinde eriyip gitti, kimini çok sevdim ama uzağız, kimi başarısız bir ilişkiden ibaret silindi gitti, kimi nakamam oldu, bazıları belki beni seviyor ama bazıları ise ise belki dünyanın bir yerinde ne kadar kötü bir insan olduğumu anlatıyor. Hayatıma daha çok yaşlı olmamama rağmen çok sayıda hayat değdi... hatta bazıları sayesinde delik deşik oldum.... Ama bu sayede bu hayatta ne istediğimi öğrendim... Şimdi istediğimi almaya ve mutlu olmaya çalışıyorum.

İnsan istediğini bilip o doğrultuda yaşamaya çalıştı mı, sanırım şans ta ona biraz yardımcı olmaya başlıyor. Hatta bence şans insanın ne istediğini bilmesi sonucu attığı doğru adımlar nedeni ile arkasına aldığı rüzgardır.

İşte şans beni kardeşim aracılığıyla kısa bir zaman önce, anime ve mangalara türkçe çeviri yapıp, yabancı dilleri olmadığı için bu zevkten mahrum olanlara yardımcı olmaya çalışan ve Türkiyede kitlesi çok küçük olan bu güzel yayınları kendi dillerinde de görmek isteyen tatlı, küçük ve çok çalışkan bir grupla tanıştırdı.

Neden bilmiyorum ama, henüz grubun hepsi ile tanışmasam da, hatta kardeşim haricinde hiçbiriyle yüzyüze görüşmemiş olsam da kendimi çok iyi hissediyorum. Hatta hayatımda en iyi hissettiğim zamanlardan biri. Daha önce gerek çaldığım grup olmaya çalışan oluşumlar, gerek se beraber bir yola baş koyduğumu sandığım gruplar aslında hep benim telkinlerimle yarım akıllarınca karizmatik görünmek için bir şeyler yapıyorlardı ve ilk fırsatta zaten yok oldular.

Hayatımda belki de ilk defa ortak zevklere ve hayallere sahip olduğum bir gruba dahil oldum. Şu an için katkım çok az ama ileride onlara elimden geldiğince daha fazla faydalı olmaya çalışıcam. Umarım onların enerjilerine daha fazla katkıda bulunabilirim.

Ganbare Mangasuyu :)

4 yorum:

  1. oleeeyy..guzel seylere vesile olduysam ne mutlu bana,afferin bana :))

    YanıtlaSil
  2. hiiiiiii aniki resmen şimdi okudum 24 saat olacakmış neredeyse çok ayıp ettim.

    Hoşgeldin aramıza umarım uzun bir süre birlikte çalışacağız güzel olacak. Bir de daha hiçbir şey yapmadım diyorsun hızlı hızlı 2 bölüm çevirip veren kim acaba? Resmen kurtarıcımız oldun!

    YanıtlaSil
  3. Na ayıbı canım :) siz zaten bu düşüncelerimi biliyordunuz... Ben sadece kaybolmıyacak bir yere kaydını da düştüm hislerimin :)

    Ben de umarım ki uzun bir süre birlikte oluruz.Çok güzel olacağını hissediyorum nedense :)

    Umarım daha da faydalı olurum :) Beni aranıza aldıınız için tekrar teşekkür ederim :)

    Ganbare Mangasuyu :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, gecikmiş gelen yorum:
    HOŞGELDİN! :)

    Bir de ben de bu gruba ikinci dahil oluşumda, izinden dönüşümde aynen bunları hissetmiştim, ne güzel ifade etmişsin ya. Ne güzel insanlarla birlikte çalışıyoruz valla süper. =)

    YanıtlaSil