6 Temmuz 2010 Salı

Ichiban Ushiro no Daimaou

Az önce bitirdim... İşlerim arasında da biraz zaman bulduğum için hakkında birşeyler yazmak istedim :)


Ichiban Ushiro no Daimaou nedir??

1) Ecchi diyicem... tam değil... macera diyicem tam öyle de değil... komedi var ama full değil... aşk (ve hatta hatta shounen ai de var gibi geldi bana) var ama çok değil.. dövüş ve kan var ama o da az... yani bu animeyi belirli bir norma sokamadım...

2) Bol Bol büyü var... Karakter tasarımları başarılı ama bence karakterlerin büyüsel özellikleri özgün değil... Örneğin bir tanesi resmen one piecedeki Luffy nin "Gatling Gun" ını çakmış... Bu özellikleri ile ünlü animelere atıfta bulunduklarını düşünüyorum masumca yoksa düpedüz çakma demek zorunda kalıcam...

3) Aslında konu çok sağlam... Sanırsam anlaştıkları TV kanalı 12 bölümde sonlandırcaksınız dediği için biraz hızlı işlemişler.. Her şey birdenbire olup bitiyo... Bu nedenle görkemi kaçıyo... Bir de benim hep dediğim konuyu dünyaya yayabilme özelliğini yakalamaya çalışmışlar... sözde dünya gene kurtarılacak tabi ki ama hikaye hep bi okulun etrafında geçiyor...

4) Kısa bi süre önce izlediğim 12 bölümlük Ga Rei Zero dan biraz örnek almalı bence kısa seri yapanlar... Ichiban hikaye anlatımı açısından da biraz zayıf kalmış..

5) Espiriler gerçekten komik... Bi de ne yalan söliyim ecchi kısımların bazıları gayet etkileyici :))

6) Müzikler de aslında hiç fena değil...

Sonuç: Bu müzikler, bu karakterler ve konu ile yapılabilecek en alt seviye anime yapılmaış... Tasarımlar o kadar güzel ki... bence kontratlarını biraz uzun tutup biraz derinlemesine anlatabilseler... gayet muhteşem bi seri çıkabilirmiş ortaya...

Yine de sadece ecchi kısımlar ve espiriler için izlemeye değer...

Bu animeyi Franky ye ithaf ediyorum Hentai Power / Flower Punch :))))))



4 yorum:

  1. ben bunu yarida biraktim ya!izlesem mi ki...
    kaminacim bu arada seni bi benim bloga alayim bi kac tane guzel one piece amvsi buldum, gozlerinin pasi silinsin :))

    YanıtlaSil
  2. oof be blogspot..yazilan yorumlari siliyor resmen

    YanıtlaSil
  3. evet abi... yazılmış gibi görünüyo sonra siliyo 5 dk ya... cinlerim tepeme çıktı 50 defa yazdım...

    YanıtlaSil
  4. ohoooooo rukcziiim ben coktaaan izledim yorum bilem yaptım özelikle 3...:) ama blogspot top çıktı silmiş :)

    YanıtlaSil