16 Haziran 2010 Çarşamba

Bon Clay!!

Bölümler hakkında yazı yazmak çok zevkli olsa gerek ama bu konuda blog tutan arkadaşlarım var.. hatta biri de kardeşim :) Bu durumda ben de kafama göre takılıcam.
Sahip olduğu g.t ün başka kimsede olmaması nedeni ile ilk yazımın Bon Clay Sama (One Piece) hakkında olmasına hürmetler ile karar verdim :)

İzlemeyen arkadaşlar olabileceğini düşünerekten animede olayın gelişiminden bahsetmicem... meraklısı zaten bulur... beni ilgilendiren bundan sonra ne olacak?? Şu sıralar Nakamaların başına gelenler hakkında filler tadında bölüler olduğu için henüz Bon Chan'a ne olduğunu bilmiyoruz.

Olabilecek en kötü senaro Bon Chan'ın ölmesi...
Animede genel olarak kimse ölmediğinden bu ihtimal biraz zor gözükse de, en kötü ama en olası senaryo gibi gözüküyor. Karşısında Devil Fruit gücü zehir olan, çok güçlü bir rakiple kaldı. (Ama o ne görkemli bir olaydı öyle... Gerçekten Bon chan'daki g.t kimsede yok. Sayesinde Luffy sağ salim devam ediyor.) Mucizeler yaratan IVA san ekolünden gelip, güçlü bir New Kama Kenpo ya sahip olsa da zehir ile teması halinde ölücek... Düşünmek bile istemiyorum... ama ölürse sanırım one piece hiç eskisi gibi olmaz...


Peki Biz One Piece Manyakları ne istiyoruz?

Tabi ki de Bon Chanın 10. Nakama olmasını istiyoruz :))) Oradan bir şekilde kurtulmasını ve 1000 sunny de yeni meecoralara atılmasını gönülden istiyoruz. Nico robin her ne kadar olgun bir hatun olsa da neticede anaç tabiatlı birinin bulunması :) fena olmaz. Ayrıca Franky ve ya Ussop la yaşanacak diyalogları diyalogları bi düşünün. Tabi bi de lagalugaya hiç gelemeyen Zoro var. Özellikle Zoroyla olacak muhabbetleri düşünerek şimdiden gülüyorum :))))

Sonuç: Şimdi Kurtlar vadisinde bir karakter öldüğünde cenaze töreni düzenleyenleri daha iyi anlıyorum. Bon Chan ölürse hatırasını yaşatmak adına Okama olacağımdan korkuyorum hahaahah :)

1 yorum:

  1. puhaha...senden okama olmaz bence şimdiden vazgeç..olsa olsa azis olur :)))
    bonclay dönüyor yaa ben ona güveniyorum.
    10. nakamamız canımız olacak daha :))
    ben de sanji ile nami ya da robin kılığında dalga geçeceği sahneleri bekliyorum:))
    filler bitse artık da ekşın görsek accık

    YanıtlaSil