22 Haziran 2010 Salı

Eden Of the East

Ne zamandır hep karşıma çıkar. Ama kah resminden kah açıklamasından böyle aşk animesi sanıp hep sakınmıştım. Ama Efsane Full Metal'i "İki kardeş evlerini yakıp yolculuğa çıkarlar" şeklinde tanıtan hıyar gibi sitelere güvenmemem gerektiğini bilmeliydim. Biraz da benim işbilmezliim :)

Neyse, Eden of the east kısa bir anime 11 bölüm. Henüz bitirmedim ama gayet sağlam olduğu izlenimini uyandırdı bende. Biraz Bourne'u andırmıyor değil ama Bourne tarzı efsanevi bir hikayeden etkilenmiş de ne olmuş yani miirim :) Gayet de iyi olmuş 11 bölüm çıtır çıtır izlenir. Şahsen ben ofiste izliyorum hahahahaha :)

12 yorum:

  1. iki tane filmi varmis devam maaahiyetinde..

    YanıtlaSil
  2. var var... ama ben serilerle ilgilenen bir bilim dalında çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben de devamını izlemedim ya merak ediyorum. ama cidden güzel animeydi su gibi bir günde izlenip harcarnan animelerden.

    YanıtlaSil
  4. Sizleri aynı ortamda bulmuşken soriim... Guren Lagann tarzı ya da Gun x Sword tarzı mecha seriler var mı acaba bildiğiniz??

    YanıtlaSil
  5. çok saçma olacak biliyorsundur belki ama mobile suit gundam 00 veya code geass diyebilirim desem bile code geass hariç hiçbir anime gurren lagann'ın hızına ve gazına yetişemez. Ama genelde tengen toppa benzeri anime diye araştırdığında FLCL'yi öneriyorlar o da 6 bölümlük bir ova. Gun x Sword bezeri ise bence Cowboy bebop, trigun falan bunlarda müeseseden; Top wo Nerae!, Needless... eğer bu animeleri izlediyseniz lütfen bu yorumu ciddiye almayanız.

    YanıtlaSil
  6. bebop trigun code geass ı izledim hatta geass ın hastasıyım :)) FLCL yi eden den sonra sıraya koydum... Top wo Nerae ve Needless ı da tavsiyen üzerine sıraya koyiim... zaten denenmiş beğenilmiş animelere ihtiyacım vardı :)

    YanıtlaSil
  7. ohaa top wo nerae nin adını bile duymamıştım..bu ikisini de indirelim o zaman.. ama benim önceliğim prince of tennis olacak :)

    YanıtlaSil
  8. yanlış anlaşılma olmuş onu düzelteyim Top wo Nerae! ben de izlemedim ama bir meccha animeye göre puanı yüksek olduğu için güveniyorum o animeye ve benim de planladıklarım listesinde;
    Ama denenmiş ve olağan üstü bir Anime önerebilirim henüz izlemediyseniz; Seirei no Moribito kesinlikle izlenmeli bence hatta bugün yarın "mutlaka izlenilmesi gereken animeler" diye bir liste hazırlayıp blgoumda yayımlayacağım orda da belki açlığınızı yatıştıracak animeler bulabilirsiniz.

    Prince of tennis'e başladığında haber et canım o/

    YanıtlaSil
  9. "Guardian of the secret spirit" 1 yıl kadar önce ankarada projedeyken bitirdiğim bi seri... cidden gayet güzel... aslında bizim rukilere de baya tavsiye etmiştim ama henüz izlemediler sanırsam :))) listeni sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Pardoooon :) sacred yazacaktım :)

    YanıtlaSil