17 Haziran 2010 Perşembe

Fairy Tail'e Hasta olmamın 10 Nedeni....


1) Müziklerinin tek kelimeyle inanılmaz oluşu.
2) Karakter ve mekan çeşitliliğinin fazla ve çok sayıda hikayesi oluşu.
3) Natsu'nun ulaşım fobisi :)
4) Gray'in nudist bir manyak oluşu.
5) Yoruichi den sonra 2. Favorim Kadınım Erza... (Erzaaaaaaaaaaaaa kadınım ol!!!!!!!)
6) Master Makarov.
7) Dövüş ve Büyü sahnelerinin çok etkileyici oluşu.(Sanırım Büyü fetişistiyim :))
8) Mystogan'ın karizması.
9) Lucy'nin iç çamaşırının görünme ihtimali.
10) Bu seriden koolarımdan birine en az 1 dövme çıkacağını bilmek :)

4 yorum:

  1. ben de "9) Lucy'nin iç çamaşırının görünme ihtimali."ne karşı çok dikkatli izliyorum hayır bana firikik vermese bile şu natsu ve gray'e verse mutlu olacağım ahahahaha. bu arada ben de Gray soyunduğu için izliyormuşum dermişim askljdalksjdklad

    YanıtlaSil
  2. hahahahaah :))) ama karakterlerin hepsi cidden super ya... Bleachin başlarında bi Kon vardı ya... yerden yansıtıp Rukia nın iç çamaşırını görüyodu :) Ben şahsen bi kere de burda o tarz bişey bekliyorum :) harbiden natsu ve ya greye verse yeter :)

    ama bu arada gerçek hayatta grey tarzı bi karakter gayet girl magnet olabilir hakkaten :)

    YanıtlaSil
  3. ahahahah bu yorumlar aramızda kalsın çok fenaymış ben gece falan mı yazmışım naapmışım.

    Ama Fairy Tail izleme sebeplerimden biri de karakterlerin bebe olmaması tamam öyle davranıyorlar hep bir şirinlik akıyor animeden ama çizimlerinden midir, yoksa cinsiyetlerin bariz bir şekilde öne çıkarılmasından mıdır nedir, olgun bir havası da var. Zira ben bazen çok gülüyorum o animeyi izlerken ve Natsu'yu da Gray'i de çok seviyorum. Tek uyuz olduğüm Lucy'yi seslendiren kadın o kadar onun dışında 10 numara anime bence.

    YanıtlaSil
  4. ben geçen bölümlerden birindeki onaylayan aşçıya bitmiştim... kaşlarının oynamasına koptum :)) ben de animenin güzel oluşunun karakterlere yaptıklarının yakışmasından kaynaklandığını düşünüyorum... mesela bizim ruki ler yüzünden izlemeye başladığım tenpou ibun diye bi anime vardı.... evlerden ırak... bu kadar pert bi şeyin olacağını tahmin bile edemezdim... adamların özellikleri o kadar pert ki ve resmen hepsinde at "kuyduğunda" kelebek gibi duruyoe :)... neyse belki sırf tecrübe ve işkence olsun diye izlersin :) tam anlatmıyım ama kamina der ki ismine bile 100 metre yaklaşma :) keşke her anime fairy tail ya da one piece gibi olsa... onlarda capon bunlar da bence kalite yükselsin :)))

    YanıtlaSil