23 Haziran 2010 Çarşamba

Soi Fon Bankai


6 yıllık animede herkesin merak ettiği... bir kere bile gösterilmeyen Soi Fon un bankaisini sonunda görme şerefine nail olduk :) Bleach Bankailerde şaşırtmaya devam ediyor. Cidden hiç beklemediğim bir şey çıktı :)

Gerçi ne olacağını tam anlamadım bi dahaki bölümde görücez ama baya baya güçlü bir şey çıkmışa benziyor.

Ne diyeyim. Darısı Ukitake, Shunsui ve asıl Yamamoto kaptanların başına.

Not: Sanırım yakın zamanlarda Ichimaru ve Aizen'inkileri de görücez :) Tousenin Bankaiyi Kenpachi ince kıyıp cacık yapmıştı zaten :) Hiç sevemedim elemanı aynı can-kan grubundaki elemana benziyo zaten. Ellerine sağlık Zaraki baba.



4 yorum:

  1. Ukitake ve Shunsui'nin bankai açıcağından şüpheliyim mangayı okudum ama hatırlamıyorum öyle bir şey varmıydı. Ama soi fon'un bankasi ilginç boyutuna göre....
    Bu arada şu tousen ve cankan benzerliği Kubo'nun içinde bir apachi yattığının kanıtı resmen.

    YanıtlaSil
  2. Ben asıl Yamamotonunkini bekliyorum gerçi ona bankai çıkartmaya değicek bi durum olur mu bilmem ama :) yine de bari seri bittiğinde hepsininkini bi gösterseler fena olmaz.

    Bi de Aizen ve dier ikisinin zampakuto larının acaba özellikleri duruyo mu yoksa soul society ile bağlarını kesince gitti mi??

    Ahhhh konuşcak çok şey var mesele aynı hikayede arka arkaya ikkaku, kenpachi ve byakuya yı kesen ichigo neden gittikçe geriye gidiyor?? :)

    Can kan meselesinde Kubonun şahsına münasır apachilii söz konusu olabilir. Ya da düşünmek istemiyom ama can kan ın image maker ı bleach izliyo da olabilir :))
    :) Video olarak izlesen gene tamamen aynı. Ben fotolarda aynı açıyı tutturamadım :)

    YanıtlaSil
  3. yaa mertin bilgisayarda aynı açıyla olan iki fotoğrafı vardı. ben koyacaktım bloga ama unuttum. isteyelim de o koysun.
    hatta kuboya mail atalım japonluğundan utansın.
    bu arada yeni bleach bölümünü hala izlemedim, izleyeyim de soifonun bankaisi hakkında yorum yapabileyim

    YanıtlaSil
  4. Filler gibiyidi yani izlesen de olur izlemesen de o cinsten he ama ben gözüm gönlüm açılsın diyorsan ayşecim o zaman izle çünkü Ukitake <3

    @kamina: Hepsini çok merak ediyorsan yanıtlayabilirim ama anlamı kalmaz artık dilersen mangaya başla derim sağolsu Aizen paşa her soruna açıklık getirebilir.

    YanıtlaSil