26 Haziran 2010 Cumartesi

Monkey D. Luffy


Yazının ismine bakarak One piece yorumu sanılabilir ama Monkey D. Luffy aynı zamanda benim oğlum :)) Luffy ve chopper arasında kalmıştım ama isi annesim kardeşim rukiciim oldu :)) Alabildiğine gevşek, alabildiğine datlı ve alabildiğine delikanlı (Bu kısmını gelecek için yazdım şu an pamuk şeker kıvamında...)

Sevdiim bir arkadaşımın şımarık kardeşinin kedi kedi diye tutturması sonucu alınmış ve bakılamıyınca da bana gelmiştir kendileri... bir nevi tanrı misafiri :) Hele şu kasvetli zamanlarımda tek neşemdir zat-ı şahaneleri... Ahh ahh babası benim ama ne yazık ki şöyle kedi sever bir hatun yok ki haatımda analık yapsın :)... (lafı gelmişken bu pet shop denilen yavvvvvvvvşakları da topa tutmak istiyorum... daha yavrucak kendini temizlemeyi bile öğrenemeden ayırmışlar anasından besbelli... çok süt emmediği için de biraz zayıf... kendi hayatımdan dem vurmuştum ama hakkaten de keşke 1 ay daha annesiyle kalabilsedi... neyse pet shop zevatlarını mikilecekler listeme zaten yıllar önce ekledim...)

Evde bir Luxorumuz büyümüştü ama hayat evresinin büyük bir kısmında ben arap ellerindeydim.... bu defa ama Luffy ile yatıp Luffy ile kalkıyorum...:) Laf açılmışken Luxor da hayyyvan gibi olmuş... rukinin yokluunda beslemeye gittiimde tanıyamadım... eve panter girmiş sandım :) Bu arada Luxorcuumun da isim babası benim hehe...

Monkey D. Luffy

11 yorum:

  1. allaahiiiimmm kiyamam ben bunaa!!!ya o kadar minik narin bisi ki gonul rahatligiyla sevemiyorsun bile. ben tabi luxorla bogusmaya alismisim...kafasina vura vura sevmekten aptal oldu heyvenim -gerci kabul hep aptaldi benim safosum-
    tanri misafirinin yolu eskisehire dusecekmis sanirim. luxor + babannem dahil agir aile ziyereti var sali gunu mezuniyet serefine dolayisiyla mert gelene kadar da olsa bakamayacagim luffy-chana. gulcine mi birakcan?

    YanıtlaSil
  2. Evet yarın sabah Gülçine bırakıcam... aslında bu sıralar biraz bakıma ihtiyacı var... tarıyorum onu mest oluyo :) gözleri akıyo ya düzenli silmek lazım... kankam gülo saolsun talip oldu.. perçembe de mert alcak zaten ordan... bakalım... gene arap ellerine gondermezlerse bunun büyüyüşüne tam şahit olcam :) ismine yakışır bir cevahir olur umarım :)

    O değil de ben senin mezuniyetine gelemicem aq izmire gonderiyolar beni... anavatanıma gidiyom diye seviniyodum ama şimdi biraz buruldu içim...

    YanıtlaSil
  3. aman bosver ya :) yeteri kadar kalabalik geliyor. aslinda semra teyzeleri de cagirdim belki onlar da gelir. sonucta merti goremediler belki benimkini gormek isterler diye dusunerekten...
    kendi aabim de is vesilesiyle gelemiyecekmis.. no problem, sen benim icin izmirim tadini cikar yeter:)

    YanıtlaSil
  4. Çıkartacaaaam... sen de ananlarla donersen geri bana haber eyle... yıllardır tanıyom seni ama iki izmirli bi kordon sefası yapmışlıımız yok...

    YanıtlaSil
  5. ya bu bızdık çok tatlıymış! Yerim ya aynı benim küçük hayrişime benziyor. Güle güle büyütünüz. İleride çok yaramaz bir velet olup kocaman gülücükleri olacak gibi duruyor bu ahahaha. (bir kediye ne isim takarsan onun gibi oluyor bizzat yaşanmıştır)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim... :))) şu anda pamuk şeker kıvamında... Aslında ben ileride ondan bir cevahir çıkmasını istiyorum... her gün antrenmanlarını düzenli olarak yaptırdım... şu sıralar izmirde olduum için arkadaşıma bıraktım ama panter haline gelmesi tabiki zor... filmlerde olur ya babanın temiz elma yanaklı enayi oğlu... işte Luffym sanırım öyle olcak.. umarım One Piecedeki Luffy ye biraz benzer:)))) (Özendiğim kedi için Bkz. Drizzt Do'Urden in panteri Guenhwyvar :) çok sağlam ya :))

    YanıtlaSil
  7. Guenhwyvar kadar ünlü bir hayvan duymadım ya bir çok insanın nicki aynı zamanda. ben de okuyayım onu bir ara merak ettim. Bu arada ben de One Piece ve hajime Ippo'ya başladım 1 gece de 10 bölüm one piece izlemek zorunda kaldım eskiden bleach'e başladığım günler geldi aklıma bir günde 1 sezon izliyordum çok tehlikeli böyle seriler!

    YanıtlaSil
  8. Guen de çok sağlamdır, Drizzt abimiz de efsane bir karakterdir... One piece e daldıysan Drizzt i biraz ertele derim zira ben Drizzt serisinin 17. kitabında kalmıştım bir kaç yıl önce ve o zamandan beri daha bir sürü kitap geldi :))) Ayrıca inanılmaz sürükleyici bi seri insan bırakamıyo... :) Guenhwyvar karakterinin de bir eşi yok yani. Hani şuna eşdeğerdir diyemiyorum... Hah Hah belki Jiraiya ve Gamabunta benzetmesi uygun olabilir :) Ama gamabuntanın daha sık Jiraiyanın yanında olanını düşün. O da farklı bi düzlemde yaşıyo. Drizztimiz Paladine ruhlu olduğu için ehlileştirdi :)

    One piece e gelince :) Artık seninle de one piece muhabbeti yapabilecek oluşumuz sevindirdi beni hatta rukiyi yihhu larken görebiliyorum :)) Henüz zoro falan vardır sadece sanırım. Ben One pieceyi Libyada 1 ayda bitirdim :) Bu arada One piece de Zoro benim açık ara en favori karakterim ilerleyen zamanlarda bakalım seninki hangisi olucak :) Hepsinin yeri apayrı ama Zoroya hayran olmamak mümkün değil. Bak yine aklıma 300 lerden bi bölüm geldi insanın böyle tüyleri diken diken oluyo... ahh ahh neyse oralara gel de bi kritiğini bol bol yaparız.. O zaman blogda one piece yazıları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. bu arada spoiler degil ama bahsetmeden gecemeyecegim. zoroyu bu kadar sevmemdeki bir neden de sanirim luffyi gercekten kaptan olarak goren tek nakama olmasi. luffye ve cok belli etmese de diger nakamalara olan bagliligi digerlerinden daha guclu. ve o delikanli tavirlari...ama bir o kadar sapsal olmasi...
    ulaaan one piece'e mi baslasam bi daha..ne guzel bolumlerdi zoronun sanjinin filan katildigi bolumler :))
    ozlediiim!!!

    YanıtlaSil
  10. Hakkaten de öyle... açık ara en deükanlısı... luffy ye posta koyduu water 7 bolumunu hiç unutamıyom ya... bi de tabi ki malum bolum...

    YanıtlaSil
  11. yok zaten DAHA 2. bölümden Zoro'cu oldum merak etmeyin sanji falan o derece sevemem. Luffy'i adam yerine koyduğu için sevmeye başladım zaten çok iyi anlaşıyor gibiler, gülüyorlar beraber konuşmasalar da anlaşabiliyorlar falan :D genelde Zoro gibi karakterlerin asıl elemana ters gittiği görülür burada bazı tabular yıkılmış o çok hoşuma gitti.

    meraktan 2 3 günde 300lü bölümlere getirtmeyin insanı ya :D manga düzenlemelerim var hepsi yalan olur sonra ahahah

    YanıtlaSil