28 Haziran 2010 Pazartesi

Full Metal

İlk başladığımda biraz soğuk davranmıştım. İlk Full metal serisinin hayranı olduğum için yenisinin çizimlerini benimseyememiştim. Ama zaman geçtikçe daha da sevmeye başladım. En sonunda da vazgeçilmezim oldu... Ayriyetten, sağ kolumda 8 cm çapında bi transmutation circle dövmesi mevcut... Full metal hiç vazgeçemiyeceğim bi şey oldu benim için...

Az önce izlediğim son bölümü de tek kelimeyle mükemmeldi...

Al geri döndüğünde çevredekilerin sevgi dolu bakışlarını nasıl yapmışlar ya hayran oldum... Ed in tanrıyla atışmasına bayıldım... cidden çok sağlamdı... Full metaldeki Mistik hava zaten başından beri beni mahvediyo... Aslında biraz Naruto ve ya Onepiece izlerken karakterlerin başına gelenlerle sevinmem ve üzülmeme benziyo... Burda da simyanın felsefesine inanıyorum arkadaş.. All is one, One is all...


Hohenheim ın da karısının mezarı başında ölüşü çok süper düşünülmüş bir final... Beni daha fazla etkileyemezdi açıkçası. Normalde bölüm hakkında yazı yazmamaya çalışıyorum ama türk bloglarında Full metal e gereken önem verilmediğini görerek bir yazı yazmak istedim.

Ne diyim Bu full metalin ne kadar ovası ne kadar animesi ..neyi çıkarsa çıksın sonuna kadar takip edeceğime adn içiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder